tiistai 24. tammikuuta 2017

Hääkengät nro. 2

Kirjoitin teille aikaisemmin Espanjasta löytämistäni sandaaleista, jotka tulevat olemaan siis hääkenkäni. Ostin kengät ennen kuin olin löytänyt itselleni hääpukua, joten en silloin vielä tiennyt että pukuni tulee tarvitsemaan sittenkin vähän korkoja alleen.
Hääpukuni vaatii siis noin 5-7 cm korkoa, jotta on minulle sopivan mittainen. Tottakai sitä olisi mahdollista lyhentää, mutta ennemmin laitan korkkarit jalkaan kun alan pukua muokkaamaan.
Olen vähän tuskaillut hääkenkien etsimistä, sillä aina kun löydän jotkut oikeasti todella kauniit, on niissä korkoa vähintään se 9 cm, joka sitten on minulle taas jo liikaa (sekä puvun että jalkojeni hyvinvoinnin osalta :D).

Mulla on tässä vielä hyvä aika kylläkin etsiä hyviä hääkenkiä, mutta sattumalta viime viikolla mua tuli vastaan H&M:llä sirot ja yksinkertaiset nudenväriset korkkarit, joissa korkoakin oli juuri sopivasti noin 7cm. Oon todennut joskus aikaisemminkin H&M:n korkkarit yllättävän mukaviksi jaloissa, joten uskalsin ostaa kengät mukaani! Vihkimisen ajan mulla tulee kyllä näillä näkymin olemaan sandaalit jalassa, etenkin jos vihkiminen tapahtuu rantahiekalla. Olen myös ajatellut illalla vaihtavani korkkarit sitten matalempiin kenkiin, etenkin jos korkkareilla oleminen alkaa tuskastuttamaan!

Kenkien hinta oli 19,95€, joten ei väliä vaikka löytäisinkin vielä jotkin toiset korkkarit myöhemmin! Näille tulee aivan varmasti käyttöä myös muulloin.



Mun kaapista kun löytyy aika hyvä valikoima koruja ja muita kiiltäviä koristeluun sopivia juttuja, niin kokeilin vähän tuunailla kenkiä enemmän omaan makuuni sopiviksi eli koristeellisemmiksi :D Musta hääkengissä saisi olla jokin pieni koristeellinen yksityiskohta, ja Ebay onkin jo käynyt kuumana siltä osin. :D
 Olen ostanut aikoinaan hääkimppuani varten koristeellisen rintaneulan, joten päätin kokeilla miltä se näyttäisi kengässä koristeena!



Musta kenkä näyttää heti paljon enemmän hääkengältä :D Mitä mieltä olette? Itse tykästyin kovasti tähän yhdistelmään ja aion ehdottomasti ostaa kenkiin jonkun pienen koristeen! :) Aion kiinnittää korut ompelemalla kiinni, jos tuohon materiaaliin vain pystyy ompelemaan. Voi olla et kangas on kuitenkin liian paksua ja muutoin aion käyttää projektissa pikaliimaa :D
Tuolla itse korun neulalla en ehkä kuitenkaan uskalla sitä kiinnittää, ettei sitten vain käy mitään äksidenttejä kesken päivän :D

8 kommenttia:

  1. Melkoisen kiva idea ! :-)

    VastaaPoista
  2. Mites klipsit? http://www.tuhkimotarinashop.net/kenkaeklipsit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten kivat mut niin kalliit, ainakin verrattuna euron rintakoruihin :D Mutta kiitos vinkistä kuiteskin, oli ihania!

      Poista
    2. Tuosta innostuneena kurkkasin ebaysta shoe clip-hakusanalla, löytyi aika kivoja myös vähän huokeammalla :) jatkokäyttöä ajatellen olis kätevät

      Poista
    3. Tilasin sieltä eilen yhdet!! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥