maanantai 28. maaliskuuta 2016

tablerrr.com

Heipsan! :)

Täällä on hääjärjestelyt jääneet nyt toissijaiseksi tulevan muuttomme takia! Muuton jälkeen on sitten taas aikaa unelmoida häitä uudesta kodista käsin =)

Me tultiin viime viikolla Dubain reissulta, ja täytyy taas jälleen todeta, että on se vaan niin ihana paikka! Dubai olisi mielestäni myös oikein hyvä valinta häämatkakohteeksi jos kaipaa vähän jotain erilaista. Sieltä löytyy myös maailman ihanimmat koristeet häihin aina kynttilänjaloista astioihin, jos sieltä asti jaksaisi niitä tänne raahata. 

Sen verran olen häitä ehtinyt miettiä altaalla makoillessa, että olen pohtinut paljon juhlapaikan istumajärjestystä; miten saada mahdollisimman paljon tilaa vieraille? Tähän minua kuitenkin auttoi ohjelma: http://www.tablerrr.com. Joko te ootte kokeilleet kyseistä ohjelmaa? Kannattaa ehdottomasti testata! Lopullista istumajärjestystä miettiessä tosta tulee olemaan kyllä todella paljon apua.







2 kommenttia:

  1. Eksyin blogiisi ja tämä on ihana ! Meillä on suunnitteilla juhlintaa syyskuussa 2017 ja olen pelännyt olevani ihan järjiltäni kun olen jo aloittanut suunnittelun ja panikoinut juhlapaikkaa. Näinollen aivan ihanaa löytää myös joku muu, joka jo suunnittelee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :) Ja todellakin, sitten voi THE päivänä nauttia rauhassa kun kaikki on varmasti järjestetty kunnolla kun suunnittelu on aloitettu jo hyvissä ajoin! =) Tsemppiä suunnitteluun! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥