maanantai 21. marraskuuta 2016

THE DRESS

Muistatteko kun muutama viikko sitten sanoin ottavani vähän taukoa hääpuvun etsinnöistä? Niin mäkin. Arvaatteko teinkö niin? No en tietenkään.
Eräs ilta taas kun uni ei tullut, otin tuttuun tapaan puhelimen käteen ja aloin selaamaan netistä (mitäs muutakaan kuin) hääpukuja. Yhtäkkiä jostain eteeni tuli kuva puvusta, jossa yhdistyi kaikki toivomani asiat. Mietin ittekseni että ei helkkari, se taitaa olla tämä! 

Selailin kännykästäni vielä vanhoja kuvia joita olen tallentanut tässä vuoden mittaan erilaisista hääpuvuista, ja kuinkas ollakaan, tämä kyseinen puku oli tallennettu kännykkäni kameran rullaan jo aikojen alussa, heti hääpukujen etsintäprosessin alussa..?? No, otin heti seuraavana aamuna yhteyttä Turun Fianceehen, jossa on kyseisen merkin pukuja myytävänä. Ja kuinka ollakaan, siellä oli juuri menossa Morilee Designer-viikot, eli liikkeessä olisi sovitettavissa kahden viikon ajan myös exclusive malliston pukuja, joita ei normaalisti myymälässä ole. Tämän lisäksi kaikista uusista tilattavista puvuista saisi sen -10% hinnasta pois. 
Harmikseni kyseistä pukua ei kuitenkaan ollut heillä, mutta todella samantapainen kylläkin kuulemma löytyisi, joten varasin heti sovitusajan.
Sovituksessa kokeilin ainostaan sitä yhtä kyseistä pukua, jonka kanssa sitten hengailinkin liikkeessä about puoli tuntia kulkien edestakaisin peililtä toiselle. Se oli aivan ihana puku!! Katsottiin sitten myyjän kanssa yhdessä sitä minun tiettyä pukua heidän kuvastostaan, ja kuinka ollakaan; kuvasto aukesi juuri siltä aukeamalta sitä selaillessa missä oli tuo minun haluamani puku (kohtalo!!?!!).  Mulle tuli puvusta todella varma olo, enkä voinut olla hymyilemättä sitä ajatellessa. Pienen puolen tunnin harkinnan jälkeen palasin liikkeeseen ja minusta otettiin siltä istumalta mitat, ja minun unelmien puku lähti tilaukseen 

Olen niin onnellinen tulevasta hääpuvustani, mutta samalla myös osittain todella helpottunut, että vihdoin se löytyi ja voin nyt keskittyä itse häiden suunnitteluun kun yksi isoista asioista on päätetty ja ostettu. :) Vaikka puku menikin heittämällä suunniteltujen budjettien ylitse, en voisi olla tyytyväisempi valintaani. Kyseessä kun on kuitenkin yksi elämän tärkeimmistä päivistä, on minulle todella tärkeää tuntea itseni kauniiksi hääpäivänä ja saada olla juuri siinä puvussa missä haluan. Tuon puvun jälkeen tiedän, että olisin muita pukuja sovittaessa aina miettinyt vain tätä ja verrannut niitä siihen. Uskon myös, että saan sitten joskus myöhemmin myytyä puvun eteenpäin. :)

Puku on siis tosiaan Morileen exclusive mallistosta ja väriltään Ivory. Puvusta otetaan ehkä hieman tylliä pois, mutta muuten sitä ei tarvitse muokata muuta kuin kooltaan istuvaksi. Odotan nyt niin paljon, että puku saapuu Suomeen ja pääsen sitä kokeilemaan, näillä näkymin tämä tapahtuu kylläkin vasta keväällä.
Sen enempää en puvusta vielä paljasta, mutta ehkä laitan jotakin kuvia sitten kun sen saan! 


4 kommenttia:

  1. Mites, onko sulla samaan aikaan fiilis että haluisit esitellä mekkoa kaikille mutta samalla pitää salassa? Mulla oli varsinkin alkuinnostuksessa ihan hirveitä vaikeuksia olla näyttämättä kuvia kaikille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellakin :D Tekis mieli esitellä kaikille! Sitten taas haluaisi sen myös pysyvän yllätyksenä kaikille :D

      Poista
  2. Onpa ihanaa että oot löytänyt puvun. Mä olin kans tosi helpottunut kun löysin omani mutta sitten aloin epäröimään. Nyt oon siirtänyt asian mielestäni keväämmälle. Jos silloin vielä mietityttää niin katsomma asiaa uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olen niin tyytyväinen! No voi että, ehkä kun saat puvun päällesi niin olet taas varma siitä? :) Tottakai juhlapäivän meikki ja kampauskin vaikuttavat pukuun huomattavasti, nyt kun katsoo kuvia puvuista itsensä päällä niin ei ne ole niin kovin hehkeitä kun meikki ja hiukset eivät oo laitttuna!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥