perjantai 4. marraskuuta 2016

Vihkisormus


Olen jo jonkun aikaa miettinyt millaisen vihkisormuksen oikein haluaisin. Sormuksen tulisi olla näyttävä, mutta kuitenkin käytännöllinen sekä hinnaltaan huokea. Sen tulee sopia kihlasormukseni kanssa yhteen, sillä sen haluan aivan ehdottomasti pitää siinä mihin se kuuluukin  

Olenkin alkuvuoden häämessuilta lähtien aina sopivan paikan tullen katsellut ja sovitellut erilaisia sormusmalleja, mutta mikään ei kuitenkaan ole saanut aikaan "tämä se on" -fiilistä. No asiallahan ei sinänsä ole mikään kiire vielä aikoihin, mutta olisihan se kiva löytää ajoissa. Noin kuukausi sitten olin ystävieni kanssa katsomassa rannekelloja ja ajauduttuani ihailemaan taas sormusvalikoimaa, bongasin heti joukosta erään upean yksilön. Sormus oli kertakaikkiaan aivan ihana, enkä saanut hymyäni hallittua kun sitä katselin sormessani! Toistin varmaan neljä kertaa myyjälle kovaan ääneen "TÄMÄ SE ON, TÄN MÄ HALUAN" (awkward..?)

Myyjä kertoi sormuksen olevan vain pari viikkoa vanha malli, joten ei ihme etten ollut aikaisemmin sitä huomannut. Sormus löytyi siis Kultajouse Elegancesta, ja on suomalaisen Princess malliston luomus, eli kaiken kauneuden lisäksi se on vielä suunniteltu ja valmistettu Suomessa!

Päivää myöhemmin menin katsomaan sormusta uudestaan Oskun kanssa, ja hänen oltuaan samaa mieltä kanssani, laitettiin sormus minun koossani tilaukseen! Innoissani kävin sen pari viikkoa myöhemmin noutamassa ja nyt minulla on aivan älyttömän upea sormus odottelemassa sormeen pääsyä! Yhdeksän kuukautta tarvisi siis vielä odotella sen käyttöönottoa, toivottavasti aika menee nopeasti. :D Sormuksen esittely tulee blogin puolelle vasta myöhemmin, nyt se olkoon vielä minun salaisuuteni. :)



6 kommenttia:

  1. Olen itsekin ihastunut samasta mallistosta yhteen uutuuteen, onkohan meillä sama sormus ajatuksissa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvin olla! :D On niin kaunis sormus etten yhtään ihemttele jos on suosittu malli!! =)

      Poista
  2. Niin ihanaa et löyty täydellinen <3

    VastaaPoista
  3. Tuollaisen reaktion jälkeen sormuksen on oltava upea! Enpä yhtään haluaisi nähdä kuvaa. ;) Hienoa, että olet tyytyväinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainakin minun makuuni täydellinen! :) Kyllä siitä jossain vaiheessa laitan sitten tännekin kuvan! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥